Gadżety reklamowe większości z nas kojarzą się z niską jakością, ale niekonieczne muszą one być tanie. W niektórych sytuacjach nie wypada reklamować się niekosztownymi przedmiotami, więc rosnącą popularnością cieszą się ekskluzywne gadżety reklamowe.
Tanie gadżety nie zawsze się sprawdzają
Najpopularniejszymi, a także najtańszymi do wykonania gadżetami reklamowymi są długopisy, ołówki, odblaskowe bransoletki i breloczki z logo. Niewiele droższe są kubki, koszulki oraz materiałowe torby reklamowe. Takie przedmioty są powszechnie używane, ale nie sprawdzą się w każdej sytuacji, gdyż nie roztaczają wokół siebie aury luksusu.
Tanie gadżety reklamowe nie sprawdzają się, kiedy firma je zamawiająca oferuje kosztowne usługi lub towary. Jeżeli firma zajmuje się tworzeniem skórzanych torebek na indywidualne zamówienie, to nie powinna reklamować się przy pomocy długopisów. Tanie gadżety nie powinny być też wręczane ważnym partnerom biznesowym.
Przegląd ekskluzywnych gadżetów reklamowych
Na rynku dostępnych jest sporo gadżetów, które mogą być uznane za luksusowe. Butelka dobrego alkoholu to zawsze dobry pomysł na prezent, a dzięki zapakowaniu jej w drewniane pudełko z logo firmy staje się bardzo elegancką formą reklamy. Zamiast prostego długopisu lepiej sprawdzi się pióro wieczne z ozdobnym pudełkiem i wygrawerowanym logo.
Wybierając ekskluzywne gadżety, nie trzeba stawiać jedynie na klasyczne rozwiązania, pendrive z nadrukiem to przykład nowoczesnego i bardzo efektownego gadżetu reklamowego. Zaletą pendrive’ów z nadrukiem jest to, że można na nich nanieść dowolną grafikę, a sam pendrive może mieć różnorodne kształty. Pendrive z nadrukiem jest nie tylko miłym prezentem, ale też sposobem na przekazanie dodatkowych materiałów potencjalnym klientom. Na pamięci przenośnej mogą zostać umieszczone informacje i produktach, zdjęcia czy spoty reklamowe.
Gdzie kupić ekskluzywne gadżety?
Szukając ekskluzywnych gadżetów reklamowych, warto wysłać zapytania do agencji reklamowych. Przygotują oni swoje propozycje wraz z proponowanymi cenami.
Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że czasami nie ilość, ale jakość gadżetów potrafi przyciągnąć potencjalnych klientów, a agencje reklamowe wychodzą im naprzeciw ze swoją ofertą.